fbpx
Logo
Search
Close this search box.
Συμβουλευτική Επιχειρήσεων Διαχείρηση Πωλήσεων
Αποτύπωση της Εμπορικής Λειτουργίας της Επιχείρησης
Αναλύουμε τα πωλούμενα είδη ή/και υπηρεσίες της επιχείρησής σας και εξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τους πελάτες της και τις ανάγκες τους. Επικεντρωνόμαστε στους εργαζόμενους, οι οποίοι είναι άμεσα εμπλεκόμενοι με την διαδικασία της πώλησης, είτε είναι πωλητές πεδίου είτε ομάδα υποστήριξης εντός της επιχείρησής σας, και καταγράφουμε τους υφιστάμενους τρόπους κάλυψης και ομαδοποίησης των πελατών σας, καθώς και τις εμπορικές πολιτικές που εφαρμόζονται.
Ομαδοποίηση Πελατών και Καθορισμός Εμπορικής Πολιτικής
Βασιζόμενοι στην ανάλυση των αναγκών σας, αλλά και στην υφιστάμενη κατάσταση εντός της επιχείρησής σας, επιλέγονται τρόποι ομαδοποίησης του πελατολογίου σας οι οποίοι θα συμβάλλουν στην ευκολότερη και πληρέστερη διαχείρισή τους. Ο αριθμός και το είδος των ομάδων πελατών που θα δημιουργηθούν θα επιλεγεί προσεκτικά σε συνεργασία με την ομάδα μας, με βάση τις ανάγκες αλλά και τους πόρους που είναι διατεθειμένη να διαθέσει η επιχείρησή σας.
Διαμόρφωση και Τυποποίηση Βασικών Τιμών Πώλησης (τιμοκατάλογοι)
Η δημιουργία τιμοκαταλόγων πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών δεν αποτελεί μονόδρομο για όλες τις επιχειρήσεις και σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Σε ένα μεγάλο όμως μέρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, η δημιουργία δυναμικών τιμοκαταλόγων μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο, να εξασφαλίσει ακρίβεια στην τιμοδότηση και να προστατέψει τις σχέσεις ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τους πελάτες τους. Η σύνταξη των τιμοκαταλόγων με τον κατάλληλο τρόπο επιτρέπει την εύκολη και απροβλημάτιστη αναπροσαρμογή τους, όσο συχνά απαιτείται από τις ανάγκες τις αγοράς.
Καθορισμός Εκπτωτικής Πολιτικής
Σε άμεση επικοινωνία με την επιχείρησή σας μπορούμε να δημιουργήσουμε κανόνες, με τους οποίους η ομάδα πωλήσεων μπορεί να εργαστεί άμεσα και αποτελεσματικά, χωρίς να δημιουργούνται καθυστερήσεις για επιπλέον εγκρίσεις και αποφάσεις εντός της επιχείρησης. Η εκπτωτική πολιτική προκύπτει δυναμικά τόσο με βάση την κατηγορία των πωλούμενων ειδών/υπηρεσιών όσο και με την επιλογή ομαδοποίησης του πελατολογίου, παρέχοντας ένα πολύ ισχυρό εργαλείο στα χέρια του επιχειρηματία ικανό να μεταφέρει στην ομάδα πωλήσεων τον επιθυμητό τρόπο τιμοδότησης.
Καθορισμός Κερδοφορίας ανά Είδος/Υπηρεσία
Στις περιπτώσεις που η δημιουργία τυποποιημένων τιμοκαταλόγων κρίνεται ως μη συμφέρουσα ή ως μη εφικτή, δίνεται η δυνατότητα καθορισμού κανόνων υπολογισμού της επιθυμητής κερδοφορίας ανά είδος ή υπηρεσία και ανά ομάδα πελατών. Έχοντας κάνει την κατάλληλη προετοιμασία στο κομμάτι της προϋπολογιστικής κοστολόγησης των παραγόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, μπορούμε να καθορίσουμε το επιθυμητό κέρδος, είτε απόλυτα είτε ποσοστιαία, για να προκύψει τελικά η ζητούμενη τιμή πώλησης.
Πρόβλεψη Ζήτησης και Καθορισμός Στόχων Πωλήσεων
Αξιοποιώντας την εμπειρία της ομάδας πωλήσεων της εταιρίας σας, καθώς και δεδομένα προηγούμενων χρήσεων μπορούμε να καταλήξουμε σε προβλέψεις ζήτησης ανά είδος/παρεχόμενη υπηρεσία, γεωγραφική ζώνη ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο ομαδοποίησης επιλεγεί. Τα δεδομένα αυτά αποτελούν ιδιαιτέρως χρήσιμο εργαλείο για τον προγραμματισμό όλης της επιχείρησής σας, καθώς και για τον καθορισμό στόχων της ομάδας πωλήσεων, ικανούς να την παρακινήσουν και να την κινητοποιήσουν προς τη σωστή κατεύθυνση.
Δημιουργία Εμπορικών Απολογιστικών Αναφορών
Βασιζόμενοι είτε σε δεδομένα, τα οποία ήδη τηρούνται στο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα της επιχείρησής σας, είτε δημιουργώντας φόρμες για συλλογή νέων δεδομένων, μπορούμε να εξάγουμε και να συνδυάσουμε δεδομένα που μπορούν να αποτυπώσουν το αποτέλεσμα των προσπαθειών της ομάδας πωλήσεών σας. Τα αποτελέσματα αντιπαραβάλλονται με παρελθοντικά στοιχεία ή/και με τις προβλέψεις που έχουν προηγηθεί.
Previous slide
Next slide
Scroll to Top